kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

«To'pgullar» mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi

Нажмите, чтобы узнать подробности

«To'pgullar»   mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
««To'pgullar» mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi»


5- sinf uchun matematika fanidan yozma ish



1- variant.


1. Sonlarni taqqoslang. 5389780 va 5386904


2. Ifodaning son qiymatini toping. 2b+d =

bunda b = 40, d = 50


3. Tenglamani yeching. 6x-25 = 617


4. Hisoblang. (43 + 152)-24 =


5. To’g’ri to’rtburchakning eni 5 sm, bo’yi 8 sm bo’lsa, perimetri va yuzini hisoblang.





2- variant.


1. Sonlarni taqqoslang. 1036368 va 9557738


2. Ifodaning son qiymatini toping. 450+t-350 =

bunda t = 84


3. Tenglamani yeching. 7x-49 = 105


4. Hisoblang. (34 + 122)-43 =


5. To’g’ri to’rtburchakning eni 7 sm, bo’yi 12 sm bo’lsa, perimetri va yuzini hisoblang.








10- sinflar uchun matematika fanidan yozma ish.

1-variant.

  1. A= {4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40, 44, 48} ;

B= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48} to’plamlar berilgan bo’lsa,

a) A ∩ B

b) A B ni toping.


  1. Berilgan to’plamlarni Venn diagrammasida tasvirlang.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 8, 10}

B = {1, 4, 5, 8, 9}.


  1. Tenglamani yeching.

√x2-3x+1= x+2


  1. Tenglamalar sistemasini yeching.

35x-y = 243

27x+11y = 16


5. Slindr asosining radiusi 7 sm, yasovchisi 12 sm bo’lsa, uning yon sirtini toping.

2-variant.


  1. A= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60, 66} ;

B= {3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27} to’plamlar berilgan bo’lsa,


a) A ∩ B

b) A B ni toping.


  1. Berilgan to’plamlarni Venn diagrammasida tasvirlang.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 7, 8, 10}

B = {1, 3, 4, 7, 9, 10}.


  1. Tenglamani yeching.


√x2-3x+1= x+2


  1. Tenglamalar sistemasini yeching.


35x+16y = 81

22x+5y = 4


5. Slindr asosining radiusi 6 sm, yasovchisi 14 sm bo’lsa, uning yon sirtini toping.



9- sinflar uchun matematika fanidan yozma ish.

1-variant.


  1. Funksiyaning grafigini yasang.

y = x2+6x-9.


2. Tengsizlikni intervallar usulida yeching.

(x-2,3)(x+3,7)


3. Soddalashtiring.

(3√20 + 7√15 - √5) : √5 =


4.Tenglamalar sistemasini yeching.

7x-x2 0

36-x2 0


  1. Ikkita o’hshash uchburchakning yuzalari 6 dm2 va 24 dm2 ga teng. Uchburchaklardan birining perimetri ikkinchisidan 6 dm katta. Katta uchburchak perimetrini toping.


2-variant.


  1. Funksiyaning grafigini yasang.

y = 3+2x-x2.


2. Tengsizlikni intervallar usulida yeching.

(x-2)(x+0,7)


3. Soddalashtiring.

(2√75 + 3√15 - √3) : √3 =


4.Tenglamalar sistemasini yeching.

8x+x2 0

49-x2 0


5.Ikkita o’hshash uchburchakning yuzalari 8 dm2 va 72 dm2 ga teng. Uchburchaklardan birining perimetri ikkinchisidan 26 dm kichik. Kichkina uchburchak perimetrini toping.






Письменная работа по математике 9-класса.


1-вариант.

  1. Постройте график функции.

y = x2+6x-9.


  1. Решите методом интервалов неравенство.

(x-2,3)(x+3,7)


  1. Упростите.

(3√20 + 7√15 - √5) : √5 =


  1. Р ешите систему уравнений.

7x-x2 0

36-x2 0


  1. Плошади двух подобных треугольнтков равни 6 дм2 и 24 дм2, периметр одного из них на 6 дм больше периметра второго. Найдите периметр большего треугольника.


2-вариант.

  1. Постройте график функции.

y = 3+2х-x2.


  1. Решите методом интервалов неравенство.

(x-2)(x+0,7)


  1. Упростите.

(2√75 + 3√15 - √3) : √3 =


  1. Решите систему уравнений.

8x+x2 0

49-x2 0


  1. Плошади двух подобных треугольнтков равни 8 дм2 и 72 дм2, периметр одного из них на 26 дм меньше периметра второго. Найдите периметр большего треугольника.


Письменная работа по математике 10-класса.

1-вариант

  1. Дано:

A= {4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40, 44, 48} ;

B= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48}

a) A ∩ B-?

b) A B-?


  1. Изображение данных множества по диаграмме Венна.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 8, 10}

B = {1, 4, 5, 8, 9}.


  1. Решите уравнение.

√x2-3x+1= x+2


  1. Решите систему уравнений.

35x-y = 243

27x+11y = 16


5. Найдите площадь боковой поверхности цилиндра по радиусу и его основания и образующий. r = 7 см, l = 12 см.

2-вариант.


  1. Дано:

A= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60, 66} ;

B= {3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27}

a) A ∩ B-?

b) A B -?


  1. Изображение данных множества по диаграмме Венна.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 7, 8, 10}

B = {1, 3, 4, 7, 9, 10}.


  1. Решите уравнение.


√x2-3x+1= x+2


  1. Решите систему уравнений.


35x+16y = 81

22x+5y = 4


5. Найдите площадь боковой поверхности цилиндра по радиусу и его основания и образующий. r = 6 см, l = 14 см.







Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Биология

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 5 класс

Скачать
«To'pgullar» mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi

Автор: Ergasheva Mashxura Turdaliyevna

Дата: 07.04.2020

Номер свидетельства: 545676


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства