kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

«To'pgullar» mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi

Нажмите, чтобы узнать подробности

«To'pgullar»   mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi

Просмотр содержимого документа
««To'pgullar» mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi»


5- sinf uchun matematika fanidan yozma ish



1- variant.


1. Sonlarni taqqoslang. 5389780 va 5386904


2. Ifodaning son qiymatini toping. 2b+d =

bunda b = 40, d = 50


3. Tenglamani yeching. 6x-25 = 617


4. Hisoblang. (43 + 152)-24 =


5. To’g’ri to’rtburchakning eni 5 sm, bo’yi 8 sm bo’lsa, perimetri va yuzini hisoblang.





2- variant.


1. Sonlarni taqqoslang. 1036368 va 9557738


2. Ifodaning son qiymatini toping. 450+t-350 =

bunda t = 84


3. Tenglamani yeching. 7x-49 = 105


4. Hisoblang. (34 + 122)-43 =


5. To’g’ri to’rtburchakning eni 7 sm, bo’yi 12 sm bo’lsa, perimetri va yuzini hisoblang.








10- sinflar uchun matematika fanidan yozma ish.

1-variant.

  1. A= {4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40, 44, 48} ;

B= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48} to’plamlar berilgan bo’lsa,

a) A ∩ B

b) A B ni toping.


  1. Berilgan to’plamlarni Venn diagrammasida tasvirlang.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 8, 10}

B = {1, 4, 5, 8, 9}.


  1. Tenglamani yeching.

√x2-3x+1= x+2


  1. Tenglamalar sistemasini yeching.

35x-y = 243

27x+11y = 16


5. Slindr asosining radiusi 7 sm, yasovchisi 12 sm bo’lsa, uning yon sirtini toping.

2-variant.


  1. A= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60, 66} ;

B= {3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27} to’plamlar berilgan bo’lsa,


a) A ∩ B

b) A B ni toping.


  1. Berilgan to’plamlarni Venn diagrammasida tasvirlang.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 7, 8, 10}

B = {1, 3, 4, 7, 9, 10}.


  1. Tenglamani yeching.


√x2-3x+1= x+2


  1. Tenglamalar sistemasini yeching.


35x+16y = 81

22x+5y = 4


5. Slindr asosining radiusi 6 sm, yasovchisi 14 sm bo’lsa, uning yon sirtini toping.



9- sinflar uchun matematika fanidan yozma ish.

1-variant.


  1. Funksiyaning grafigini yasang.

y = x2+6x-9.


2. Tengsizlikni intervallar usulida yeching.

(x-2,3)(x+3,7)


3. Soddalashtiring.

(3√20 + 7√15 - √5) : √5 =


4.Tenglamalar sistemasini yeching.

7x-x2 0

36-x2 0


  1. Ikkita o’hshash uchburchakning yuzalari 6 dm2 va 24 dm2 ga teng. Uchburchaklardan birining perimetri ikkinchisidan 6 dm katta. Katta uchburchak perimetrini toping.


2-variant.


  1. Funksiyaning grafigini yasang.

y = 3+2x-x2.


2. Tengsizlikni intervallar usulida yeching.

(x-2)(x+0,7)


3. Soddalashtiring.

(2√75 + 3√15 - √3) : √3 =


4.Tenglamalar sistemasini yeching.

8x+x2 0

49-x2 0


5.Ikkita o’hshash uchburchakning yuzalari 8 dm2 va 72 dm2 ga teng. Uchburchaklardan birining perimetri ikkinchisidan 26 dm kichik. Kichkina uchburchak perimetrini toping.






Письменная работа по математике 9-класса.


1-вариант.

  1. Постройте график функции.

y = x2+6x-9.


  1. Решите методом интервалов неравенство.

(x-2,3)(x+3,7)


  1. Упростите.

(3√20 + 7√15 - √5) : √5 =


  1. Р ешите систему уравнений.

7x-x2 0

36-x2 0


  1. Плошади двух подобных треугольнтков равни 6 дм2 и 24 дм2, периметр одного из них на 6 дм больше периметра второго. Найдите периметр большего треугольника.


2-вариант.

  1. Постройте график функции.

y = 3+2х-x2.


  1. Решите методом интервалов неравенство.

(x-2)(x+0,7)


  1. Упростите.

(2√75 + 3√15 - √3) : √3 =


  1. Решите систему уравнений.

8x+x2 0

49-x2 0


  1. Плошади двух подобных треугольнтков равни 8 дм2 и 72 дм2, периметр одного из них на 26 дм меньше периметра второго. Найдите периметр большего треугольника.


Письменная работа по математике 10-класса.

1-вариант

  1. Дано:

A= {4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32, 36, 40, 44, 48} ;

B= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48}

a) A ∩ B-?

b) A B-?


  1. Изображение данных множества по диаграмме Венна.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 8, 10}

B = {1, 4, 5, 8, 9}.


  1. Решите уравнение.

√x2-3x+1= x+2


  1. Решите систему уравнений.

35x-y = 243

27x+11y = 16


5. Найдите площадь боковой поверхности цилиндра по радиусу и его основания и образующий. r = 7 см, l = 12 см.

2-вариант.


  1. Дано:

A= {6, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54, 60, 66} ;

B= {3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27}

a) A ∩ B-?

b) A B -?


  1. Изображение данных множества по диаграмме Венна.

U = { 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10}

A = {2, 3, 5, 7, 8, 10}

B = {1, 3, 4, 7, 9, 10}.


  1. Решите уравнение.


√x2-3x+1= x+2


  1. Решите систему уравнений.


35x+16y = 81

22x+5y = 4


5. Найдите площадь боковой поверхности цилиндра по радиусу и его основания и образующий. r = 6 см, l = 14 см.







Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Биология

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 5 класс

Скачать
«To'pgullar» mavzusida bir soatlik dars ishlanmasi

Автор: Ergasheva Mashxura Turdaliyevna

Дата: 07.04.2020

Номер свидетельства: 545676

Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства