К?ни: 09.02.2015ж.
П?н: биология
Синип :6 б
Д?рис мавзуси
?с?мл?кл?р тирикчилигидики суни? роли.
Умумий м?хс?т
?с?мл?кл?р тирикчилигидики суни? роли то?рисида билим ?елиплаштуруш.
О?у?училар?а синий тур?идин ойлаш?а ?гитиш.
Блум таксономияси бойич? билим елиш.
?хбарат к?злири
Интерактивли? тахта, постер, ресурслар.
Му?ллимг? арнал?ан н?с?аулы?, ннтернет материаллири.
?оллиниди?ан усул
?з алди?а о?утуш, Ойлан, Ж?пл?ш Б?л?ш, Билдим, Билим?н, Билгим келиду, анализ, издиниш, ба?алаш, сораш в? жавап бериш
Й?тт? модульни? пайдилинилиди?ан т?рлири
О?утуш бил?н о?уштики йе?и т?силл?р (диалоглу? о?ушни т?р???ий ?тт?р?ш, ЖАДАда ишл?ш),
Синий тур?идин ойлаш?а ?гитиш (ойлаш в? тал?илашни? н?тижисид? елин?ан ?хбаратни анализ, синтез ясаш?а ?гитиш.)
О?утуш ?ч?н ба?алаш в? о?ушни ба?алаш. Формативли? ба?алаш.
О?утуш бил?н о?ушта АКТ ?оллиниш.
Талантли? в? зер?к балиларни о?утуш. Тапшурма бериш ар?или?, ?ст? са?лаш в? билимини, ойлаш ?абилийитини? илдамли?ини, м?силини йешиш, муракк?пликк? дег?н. интилишини ени?лап алим?н.
О?у?училарни? яш ала?идилигиг? мувапи? о?утуш в? о?уш.
О?утуштики баш?уруш в? к?шбашчили?.
Іс- ?рекет т?рлері
?з алди?а ишл?ш
Диалог ?уруш
Топ бил?н иш
Ба?алаш
Д?рисни? бериши
Ва?ит
Му?ллим иш - ??рикити
О?у?учи иш - ??рикити
Д?рист? достлу? атмосферисини ?елиплаштуруш
5мин
достлу? атмосферисини ?елиплаштуруш. «Алтун ?аид?» ?уруш.
О?у?училар топлар?а б?линиду.
Ой ?оз?аш. Тапшурмилар.
1-3мин
2-5мин
3-15м
?й тапшурмисини сораш.
?тк?н мавзу бил?н йе?и мавзуни ба?лаштуруш:
Топлар?а тапшурма бериш:
1. ?с?мл?кл?р тирикчилигид? суни? роли.
2. Суни? ??мийити
3.?с?мл?кл?рни? ад?м ?аятидики ??мийити
4.?с?мл?кл?рни? суни т?л?п ?илиш е?тияжи
Топлар?а берилг?н тапшурмиларни орунлаш.
Топ бил?н ишл?ш ва?тида о?у?училарни? билими бил?н интилиши Блум таксономияси асасида ?араштурилиду.
Билиш: мавзуни? асасий идеясини билиду.
Ч?шиниш : м?тинни ?з алди?а о?уш ар?или? м?насини тонуйду.
?оллиниш: ал?ан билимини тапшурмиларни орунли?анда, ?есап ишл?шт? пайдилиниду.
Анализ: д?рист? ал?ан билимлирини музакир? ?илиду.
Синтез: ал?ан билимини жи?инча?лайду.
Ба?алаш: формативли? ба?алаш, икки юлтуз бир тил?к, критерийлар ар?или? ба?алайду.
Билиш: ?с?мл?к в? су то?рисида билиду
ч?шиниш: ?с?мл?к бил?н суни? ба?линишини ч?шиниду.
?оллиниш: ал?ан билимини тапшурмиларни орунлашта ?оллиниду.
Анализ: ?с?мл?кл?рни? ??мийитини му?аким? ?илиду.
Синтез: .
Ба?алаш: критерийлар бойич? ба?алиниду.
С?ргитиш
5мин
О?у?училарни? ?злири издинип елип к?лг?н релаксацил?р бойич? ж?ргизилиду
Й?к?нл?ш
2мин
Рефлексия йезиш