kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Dars jarayonida foydalanadigan metodlar

Нажмите, чтобы узнать подробности

Barcha metodlar o'qituvchilar uchun zarur va kerakdir

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Dars jarayonida foydalanadigan metodlar»

KEYS-STADI” metodi. BU nima?

“Keys-stadi” inglizcha so’z bo’lib, (“case” –aniq vaziyat, hodisa, “stadi” –o’rganmoq, tahlil qilmoq) aniq vaziyatlarni o’rganish, tahlil qilish asosida o’qitishni amalga oshirishga qaratilgan metod hisoblanadi. Mazkur metod dastlab 1921-yil Garvard universitetida amaliy vaziyatlardan iqtisodiy boshqaruv fanlarini o’rganishda foydalanish tartibida qo’llanilgan. Keysda ochiq axborotlardan yoki aniq voqea-hodisadan vaziyat sifatida tahlil qilish uchun foydalanish mumkin. Keys harakatlari o’z ichiga quyidagilarni qamrab oladi: Kim? Qachon? Qayerda? Nima uchun? Qanday? Qanaqa? Nima natija?

Keys-stadi” metodini amalga oshirish bosqichlari.

Ish bosqichlari

Faoliyat shakli va mazmuni

I bosqich.Keys va uning axborot ta’minoti bilan tanishtirish

  1. yakka tartibdagi audio-vizual ish

  2. keys bilan tanishish ( matnli, audio yoki media shaklda)

  3. axborotlarni umumlashtirish

  4. axborot tahlili

  5. muammolarni aniqlash

II bosqich. Keysni aniqlashtirish va o’quv topshirig’ini belgilash

  1. individual va guruhda ishlash

  2. muammolarning dolzarbligini aniqlash

  3. asosiy muammoli vaziyatni belgilash

III bosqich . Keysdagi asosiy muammoni tahlil etish orqali o’quv topshirig’ining yechimini izlash , hal etish yo’llarini ishlab chiqish

  1. individual va guruhda ishlash

  2. muqobil yechim yo’llarini ishlab chiqish

  3. har bir yechimning imkoniyatlari va to’siqlarini tahlil qilish

  4. muqobil yechimlarni tanlash

IV bosqich. Keys yechimini shakllantirish va asoslash, taqdimot

  1. yakka va guruhda ishlash

  2. muqobil variantlarni amalda qo’llash imkoniyatlarini asoslash

  3. ijodiy loyiha taqdimotlarini tayyorlash

  4. yakuniy xulosa va vaziyat yechimining amaliy holatlarini yoritish







Samarqand viloyati Kattaqo’rg’on shahar 11-IDUM boshlang’ich sinf o’qituvchisi Ilmuradova Saida


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Астрономия

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 3 класс

Скачать
Dars jarayonida foydalanadigan metodlar

Автор: Рахимова Назокат Тошниёзовна

Дата: 07.04.2020

Номер свидетельства: 545753


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства