kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Kazakh-American relations.

Нажмите, чтобы узнать подробности

  • Формирование лексико-грамматических умений и навыков обучающихся по теме урока.
  • Прививать чувство гордости за Казахстан- воспитывать уважение к другим странам.
  • Развивать внимание, логическое, мышление, память, расширить кругозор обучающихся.
  • Ход урока.

  • Организационный момент.
  • - Good morning pupils! Sit down, please. Let’s begin our lesson. Who is on duty today? Who is absent? What date is it today? Are you ready for lesson?

  • Сообщение темы урока.
  • The topic of our lesson is “Kazakh-American relations”. Today at the lesson you will learn about Kazakh-American relations, read and listen to the text. First of all, I’ll check your home task. Your home task was to learn the new words.

  • Актуализация опорных знаний.
  • Фонетическая зарядка.
  • Confidence- доверие

    Field- сфера деятельности

    Devote- посвящать

    Identify- устанавливать тождество

    Declare- объявлять.

  • Изложение нового материала.
  • Read the texts: KAU, KIMEP.

  • Упражнения для закрепления темы.
  • Read and translate the following words.
  • Insurance
  • Allocate
  • Potential.
  • Write out geographical and place names in the text. Mind the articles.
  • Continents: We don’t use “the” with names of continents.
  • Example: Europe, ___________________________________________________

  • Countries: We don’t use “the” with the names of countries, but we use “the” if the name includes words like “republic”, “kingdom”, “states”.
  • Example: ___________________________________________________________

  • Islands: groups of islands have plural names with “the”
  • Example: ________________________________________________________

  • But individual islands have plural names without “the”
  • Example: Ireland.

  • Cities: The name of cities, towns, villages do not have the
  • Example: __________________________________________________

  • Сообщение домашнего задания.
  • Write down your home work. You must learn the new words. Our lesson is over. Good bye!

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Kazakh-American relations.»

Тема: Kazakh-American relations.

Цели:

  • Формирование лексико-грамматических умений и навыков обучающихся по теме урока.

  • Прививать чувство гордости за Казахстан- воспитывать уважение к другим странам.

  • Развивать внимание, логическое, мышление, память, расширить кругозор обучающихся.

Ход урока.

  1. Организационный момент.

- Good morning pupils! Sit down, please. Let’s begin our lesson. Who is on duty today? Who is absent? What date is it today? Are you ready for lesson?

  1. Сообщение темы урока.

The topic of our lesson is “Kazakh-American relations”. Today at the lesson you will learn about Kazakh-American relations, read and listen to the text. First of all, I’ll check your home task. Your home task was to learn the new words.

  1. Актуализация опорных знаний.

  1. Фонетическая зарядка.

Confidence- доверие

Field- сфера деятельности

Devote- посвящать

Identify- устанавливать тождество

Declare- объявлять.

  1. Изложение нового материала.

Read the texts: KAU, KIMEP.

  1. Упражнения для закрепления темы.

  1. Read and translate the following words.

  • Insurance

  • Allocate

  • Potential.

  1. Write out geographical and place names in the text. Mind the articles.

  • Continents: We don’t use “the” with names of continents.

Example: Europe, ___________________________________________________

  • Countries: We don’t use “the” with the names of countries, but we use “the” if the name includes words like “republic”, “kingdom”, “states”.

Example: ___________________________________________________________

  • Islands: groups of islands have plural names with “the”

Example: ________________________________________________________

  • But individual islands have plural names without “the”

Example: Ireland.

  • Cities: The name of cities, towns, villages do not have the

Example: __________________________________________________

  1. Сообщение домашнего задания.

Write down your home work. You must learn the new words. Our lesson is over. Good bye!


Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 10 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Kazakh-American relations.

Автор: Нарзиева Феруза Анорбоевна

Дата: 27.01.2016

Номер свидетельства: 283842


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства