kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Ашық сабақ тақырыбы; Learning objectives that,this lesson is contributing

Нажмите, чтобы узнать подробности

ссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс

ммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммм

иииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииииж

мммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммммм

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Ашық сабақ тақырыбы; Learning objectives that,this lesson is contributing»


Long-term plan unit:

School: №65

Date: 13.10.2017year

Teacher name:

Grade: 7

Number present:

absent:0

Theme of the lesson

The language of the future

Learning objectives(s) that this lesson is contributing to

2.2the language of the future

2.2 Watch the video And check your answer

7discuss the question in the groups

Lesson objectives

All learners will be able to:

  • listen and repeat the

Most learners will be able to:

  • recognise and name all of transports and toys

Some learners will be able to:

  • say expressions and act out the story

Success criteria

to name of transports and toys correctly and understanding of story


Value links

Good citizenship and positive behavior and instill interest to the English language

Cross curricular links

Realia may represent cultural images, Maths

ICT skills

Act out

Previous learning

School subject

Plan

Planned timings

Planned activities

Resources

Beginning

2 minutes












3 minutes

Procedure of the lesson:

I. Organization moment

- Good morning children!

- Good morning , good morning!

Good morning to you!

Good morning, good morning ,

We are glad to see you!

T; Today we have unusual lesson, how do you think what we`ll do? Yes we we`ll travel to the to storyland , to jungle by train.

Children stands in a circle say hello to each other and play.

Double, double this, this,

Double, double, that ,that

Double this,

Double that,

Double, double this, that.

Ok ,take your seats.

II. Warm up

Look ar the photoes.They refer to the two topic in the video about

China .Think about the guestion below.












Middle


2 minutes






4 minutes











7 min












5 minutes

































7 minutes







Watch the video and check your answer


Ex3p 22


Watch the video again what do you hear about these numbers?


1.1.4 billion 3.1950s

2.40,000 4.10or 20 years



Ex4

Watch the video again Choose the correct abswer

1 China's population is bigger than

A Europe's b the United states

C Europe and the Unitet states together


2 The Chines people speak

A differt languages b Mandarin

C English

3 the written Mandarin ,people use


A 40,000 characters b three or four thousand characters

C four thousant characters

4 The piryin system uses

A the Raman alphabet b Chirese characters

C computer

5 More people speak in the world than English

A Mandarin b Raman c

French


Ex 4

Write a chain of events like the one in the exercise 3

Use one of the ideas bellow or your own idea.

How long can you make the chain/

If i finish my homework quickly..................

If my parents allow me to........................

If i lose my mobel phone ...........


I



5

Match the sentence halves

1Do you think this app will

2 English is very flexible so we keep on adding

3 Does anyone know when sociol network

4The nimber of people on soiol nerwork sites

5i speak German so when we went to Berlin

A


a is going up every year

b i was able to get by

c new words to the languge

d started coming inti use

e turn into the next popular thing?



VII. Making a poster

Put the pictures at the posters and glue.

VIII. Act out the story . To practice the words:

Children act out the story.

T











:
























End







5 minutes


IX. Conclusion.

Now children it`s time to go back to our school, to our classroom

Let`s go by train again . Let`s sing, count and dance.

Good. I think you liked our lesson

-Do you lke the lesson?

Now you are so nice! Thank you very much, children!

I promised you surprise . and these are your presents , your marks. Now let`s say well done to ourselves

WELLDONE!

Goodbye!





Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Уроки

Целевая аудитория: 5 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Ашық сабақ тақырыбы; Learning objectives that,this lesson is contributing

Автор: Кзылбаева зульфия Еспановна

Дата: 28.11.2017

Номер свидетельства: 441079


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства