kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Контрольная работа №1 (учебник Афанасьева VII)

Нажмите, чтобы узнать подробности

                                                                                       Test 1                                              9-form (Units 1-2)

  1. Open brackets using Complex Object:

1.We expected (they, to stop). 2.They made (I, to work). 3. I watched (she, to draw). 4. I’d like (they, to see). 5. I heard (he, to cry). 6. Children wanted (granny, to read) them fairy-tales.

  1. Choose the right variant:
  1. We import many different tropical (fruit\fruits): pineapples, oranges, bananas etc.
  2. It takes a lot of (practice\ practise) to play the piano well.
  3. It (got\was) so dark that I couldn’t find the door.
  4. These (policeman\policemen) are so tall!
  5. I’m afraid of (mouses\mice).
  6. When we were at the Zoo, we saw a lot of different animals: (oxen\oxes), (deers\deeres\deer),

(gooses\geese), (swine\swins\swines) and many others. (Childes\children\childs) were happy!

  1. Express the same in English:

1.Старик живёт в лесу в одиночестве (изоляции). 2. Вчера наша футбольная команда (team) разочаровала нас. 3. Какова средняя летняя температура в Москве? 4. Мне нравятся современные словари. 5. Я не говорю по-немецки, поэтому (that’s why) я попросил Марию переводить мне в магазине. 6. Не всегда  ученики справляются с переводом старомодных идиом.

  1. Open the brackets:
  1. ___you (visit) your grandma last week? No, I ___ not. I (prepare) for my exam.
  2. We (play) football when a thunderstorm (begin).
  3. The sky is dark. It (look) like rain.
  4. Usually Mary not (make) mistakes in her spelling, but yesterday she (write) the spelling test rather badly. I hope she (learn) the new words now.
  5. If someone (call) me, tell them I (be) free after seven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Контрольная работа №1 (учебник Афанасьева VII) »

Test 1 9-form (Units 1-2)

  1. Open brackets using Complex Object:

1.We expected (they, to stop). 2.They made (I, to work). 3. I watched (she, to draw). 4. I’d like (they, to see). 5. I heard (he, to cry). 6. Children wanted (granny, to read) them fairy-tales.

  1. Choose the right variant:

  1. We import many different tropical (fruit\fruits): pineapples, oranges, bananas etc.

  2. It takes a lot of (practice\ practise) to play the piano well.

  3. It (got\was) so dark that I couldn’t find the door.

  4. These (policeman\policemen) are so tall!

  5. I’m afraid of (mouses\mice).

  6. When we were at the Zoo, we saw a lot of different animals: (oxen\oxes), (deers\deeres\deer),

(gooses\geese), (swine\swins\swines) and many others. (Childes\children\childs) were happy!



  1. Express the same in English:

1.Старик живёт в лесу в одиночестве (изоляции). 2. Вчера наша футбольная команда (team) разочаровала нас. 3. Какова средняя летняя температура в Москве? 4. Мне нравятся современные словари. 5. Я не говорю по-немецки, поэтому (that’s why) я попросил Марию переводить мне в магазине. 6. Не всегда ученики справляются с переводом старомодных идиом.

  1. Open the brackets:

  1. ___you (visit) your grandma last week? No, I ___ not. I (prepare) for my exam.

  2. We (play) football when a thunderstorm (begin).

  3. The sky is dark. It (look) like rain.

  4. Usually Mary not (make) mistakes in her spelling, but yesterday she (write) the spelling test rather badly. I hope she (learn) the new words now.

  5. If someone (call) me, tell them I (be) free after seven.



  1. Translate:

  1. Jack is always the last to get up.

  2. I’m afraid I can’t join you for the party: I really must get down to my studies.

  3. The two children are getting along very well, as far as I know.

  4. We can’t get any more people on; you’ll have to wait for the next bus.

  5. I saw Sarah get off the train but then I lost sight of her.

  6. The fish was really huge, but it got away.

  7. All young actors have to learn to get over their fear of the public.



  1. * Read the beginning of the fairy-tale “Jack and Beanstalk ”and write paragraphs in right order:


















































Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Тесты

Целевая аудитория: 8 класс

Скачать
Контрольная работа №1 (учебник Афанасьева VII)

Автор: Власова Евгения Анатольевна

Дата: 12.02.2015

Номер свидетельства: 172162


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Ваш личный кабинет
Проверка свидетельства