kopilkaurokov.ru - сайт для учителей

Создайте Ваш сайт учителя Курсы ПК и ППК Видеоуроки Олимпиады Вебинары для учителей

Nature and Cilmate

Нажмите, чтобы узнать подробности

Tabiyatni doimo asrab avaylash bizning ustuvor maqasadimiz

Вы уже знаете о суперспособностях современного учителя?
Тратить минимум сил на подготовку и проведение уроков.
Быстро и объективно проверять знания учащихся.
Сделать изучение нового материала максимально понятным.
Избавить себя от подбора заданий и их проверки после уроков.
Наладить дисциплину на своих уроках.
Получить возможность работать творчески.

Просмотр содержимого документа
«Nature and Cilmate»


DARSNING BLOK-SXEMASI;

T /r

Reja asosida dars bosqichlari

Sarflanadigan vaqt

1

Tashkiliy qism, sinfda psixologik iqlim yaratish

2 minut

2

Reja asosida yangi darsning borishi;

40 minut

S hu jumladan

a] yangi so’zlar, matn bayoni, tarjima ustida ishlash

10minut

b] grammatik mavzu bayoni.mustahkamlash uchun mashqlar , topshiriqlar

15 minut


c] sinov amaliy dastur

10 minut

3

Dars samarasi haqida o’quvchilar bilan suhbatlashish

5 minut

4

Uyga vazifasi topshirish, xayrlashish

3 minut



Date:________________

I Subject: English

II Form: 6

III Theme of the lesson: “Nature and Climate”

IV Main task of the lesson:

1. Tarbiyaviy maqsad: o’quvchilarga xorijiy tillarni o’rgatish orqali chet el madaniyatini, tarixini, adabiyotini, san’atini, turmush tarzini o’rgatish. O’quv vositalari orqali o’quvchilar bilimini shakllantirish


2. Ta’limiy maqsad: O’quvchilarning bilim va ko’nikmalarini darsda o’qish, gapirish, yozish tinglash, axborot olish orqali rivojlantirish. Dars davomida mavzuni o’quvchilar tomonidan to’liq o’zlashtirishiga erishish. Mustaqil fikrlashini rag’batlantirish.


3. Rivojlantiruvchi maqsad: O’quvchilarning mustaqil fikrlashini o’stirish, axloqiy estetik tarbiya berish.




V. Darsning tipi:

1. Kirish darsi.

2. Ochiq ko’rgazmalilik dars.

3. Bilim, ko’nikma va malakalarni mustahkamlash va takomillashtirish.

4. Uyg’unlashtirilgan dars (aralash tipdagi)

5. Olingan bilimlarni amaliyotga qo’llash.

VI. Darsning uslubi: Og’zaki, , ko’rgazmali, amaliy, hikoya, savol – javob.

VII. Darsning usuli: Bahs – munozara, innovatsion, aqliy hujum,, suhbat.

VIII. Darsning turi: Noananaviy, zamonaviy, muammoli, tushuntirish, ko’rgazmalilik.

IX. Darsning shakli: Sinfdan tashqari tadbir..

X. Darsning jarayoni: Tashkiliy qism: Psixologik iqlim yaratish.

a) Salomlashuv;

b)O’quvchilar sahnada o’zlarini tanishtiradi.

c) 2 guruhga beriladigan topshiriqlar qo’yidagicha:

1) O’zlarini tanishtirish.

2) Guruh sardorini aniqlash va sardorlar guruh haqida ingliz tilida ma’lumot berish.

3) Reklama (ingliz tilida)

4) Xorijiy mamlakatlarning jurnallari to’g’risida gapirish

O`quvchilarni yetti guruhga ajratib, bir juft bo`lib ishtirok etiladi. Ularni 7 ta iqlim nomi bilan nomlanadi. Shundan so`ng uyga vazifa so`rash boshlanadi. Ulardan 12-bo`lim ya’ni “Countries and continents” haqida egallagan bilimlari so`raladi. Shunga doir ekranda mashq ko`rsatiladi. Sifat darajalariga oid mashq tarqatiladi. Bu mashq orqali o`quvchilarning sifat darajalarini o`zlashtirish tekshiriladi.






























































Dars so`ngi: O`quvchilarga O`zbekiston iqlimini diagrammasini yaratish. Uni fasllar bo`yicha taqsimlab chiqish. 113-betdagi 1-6 mashqlarni yozma bajarish.








Получите в подарок сайт учителя

Предмет: Английский язык

Категория: Планирование

Целевая аудитория: 4 класс.
Урок соответствует ФГОС

Скачать
Nature and Cilmate

Автор: Mansurova Muyassar Shoxobidinovna

Дата: 30.04.2020

Номер свидетельства: 548435


Получите в подарок сайт учителя

Видеоуроки для учителей

Курсы для учителей

ПОЛУЧИТЕ СВИДЕТЕЛЬСТВО МГНОВЕННО

Добавить свою работу

* Свидетельство о публикации выдается БЕСПЛАТНО, СРАЗУ же после добавления Вами Вашей работы на сайт

Удобный поиск материалов для учителей

Проверка свидетельства